To nonsens, że rozrywka wysiada - nowa odsłona kampanii T-Mobile

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej Bez nonsensów. Tym razem operator promuje nową ofertę Magenta 1, podkreślając jednocześnie, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.

Marian Szutiak (msnet)
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
To nonsens, że rozrywka wysiada - nowa odsłona kampanii T-Mobile

Od dziś T-Mobile rusza z nową kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą Internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie. Operator kontynuuje przy tym swoją akcję "Bez nonsensów", zainicjowaną na początku kwietnia tego roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z końcem czerwca T‑Mobile dołączył do grona firm oferujących kompleksowe usługi dla domu. Zgodnie z przyjętą obietnicą marki, również w tym obszarze operator zamierza walczyć z rynkowymi nonsensami. W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej, T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.