T-Mobile na weekend: kolejne 10 GB do odebrania
Z darmowych paczek internetowych od T-Mobile skorzystało już milion klientów magentowego operatora. Od jutra będzie dla nich dostępny kolejny prezent - bezpłatny pakiet dodatkowego Internetu o wielkości 10 GB. Wystarczy skorzystać z aplikacji Mój T-Mobile.

Za oknem dni coraz dłuższe, a i czas, który spędzamy przed ekranami komputerów i smartfonów w okresie społecznej kwarantanny, wciąż się wydłuża. T‑Mobile swoimi kolejnymi działaniami stara się podkreślać, że jest dla swoich klientów, a także wychodzi naprzeciw ich potrzebom. Tym razem operator przygotował dla nich bezpłatną paczkę danych o wielkości 10 GB, które standardowo od piątku będzie można aktywować w aplikacji Mój T‑Mobile. Z bonusowych gigabajtów mogą skorzystać klienci indywidualni T‑Mobile, zarówno posiadający abonament, jak i użytkownicy ofert Mix oraz na kartę.
Zobacz: Bezpłatny Office 365, Microsoft Teams, szkolenia… Microsoft, Operator Chmury Krajowej i T-Mobile pomogą szkołom
Zobacz: T‑Mobile: seniorzy z automatycznym przedłużeniem ważności konta



Prosta aktywacja
Użytkownicy zainteresowani bezpłatnymi gigabajtami mogą aktywować je w aplikacji Mój T‑Mobile. Opcja darmowych 10 GB będzie dostępna od piątku 3 kwietnia do niedzieli 5 kwietnia (do końca dnia). Po zleceniu aktywacji tego pakietu użytkownicy w ciągu 72 godzin otrzymają potwierdzenie.
Klienci ofert na kartę i Mix mogą korzystać z dodatkowego limitu danych przez 7 dni, natomiast w przypadku abonentów paczka ważna do wystawienia najbliższej faktury oraz przez cały kolejny cykl rozliczeniowy. Warto przypomnieć, że Plus i Cyfrowy Polsat dają swoim abonentom paczkę 10 GB ważną również do końca najbliższego, pełnego okresu rozliczeniowego.
Zobacz: #Zostańwdomu z Cyfrowym Polsatem i zyskaj 10 GB Internetu za darmo
Zobacz: Darmowe 10 GB dla wszystkich klientów Plusa i Plusha w ramach akcji #zostańwdomu
Szczegółowe informacje o promocjach Happy Fridays są dostępne pod tym adresem. O innych akcjach specjalnych i ofertach T‑Mobile można poczytać również w zakładce „Jesteśmy dla Ciebie” na stronie operatora.