Firma Samsung po raz kolejny przygotowała ofertę serwisową dla użytkowników swoich flagowych smartfonów. Nabywcy urządzeń z serii Galaxy S10 (S10e, S10 i S10+) będą mogli skorzystać między innymi z dodatkowego ubezpieczenia wyświetlacza, ekspresowej naprawy urządzenia oraz specjalnej infolinii.
W skład programu serwisowego Samsung Care+ wchodzą dwa odrębne filary. Pierwszy z nich obejmuje specjalną infolinię, zdalne wsparcie oraz możliwość ekspresowej naprawy smartfonu w wybranych punktach serwisowych. Skorzystać z niego mogą osoby, które kupią smartfon z serii Galaxy S10 między 1 kwietnia 2019 a 31 marca 2020 roku.
Zobacz: Samsung Galaxy S10 - recenzja przewidywalnie dobrego smartfonu
Zobacz: Test smartfonu Samsung Galaxy S10+ - ewolucja poszła w dobrą stronę
Drugi filar Samsung Care+ to 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza smartfonu w modelu all-risk, z jednym zdarzeniem szkodowym. Opcja ta jest dostępna dla osób, które kupią modele Galaxy S10e, Galaxy S10 lub Galaxy S10+ w dniach 1-28 kwietnia 2019 roku. Klienci, którzy skorzystają z drugiego filaru Samsung Care+, będą mogli w terminie do 25 dni od momentu aktywowania smartfonu (nie później niż do 5 maja 2019 roku), rozszerzyć zakres ochrony o kolejne 9 miesięcy, w promocyjnej cenie 49 zł. Warunkiem skorzystania z przedłużonego ubezpieczenia będzie podpisanie umowy o udzielenie ochrony ubezpieczeniowej z Towarzystwem Ubezpieczeń La Parisienne Assurances S.A.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty, formularz rejestracyjny, a także lista partnerów biorących udział w promocji i regulamin dostępne są na stronie internetowej careplus.samsung.pl.
Zobacz: Słuchawki Samsung Galaxy Buds wchodzą na polski rynek
Zobacz: [Aktualizacja] Huawei wskakuje na miejsce Samsunga jako największy producent smartfonów na świecie
Źródło tekstu: Samsung