Orange ma ambitne cele w zakresie digitalizacji. Do 2024 roku pomarańczowy operator chce przenieść 25 procent swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych.
Orange rozpoczęło cykl materiałów, w którym kadra dyrektorska firmy przybliża szczegóły wdrożonej niedawno strategii .Grow na lata 2021-2024. W pierwszym odcinku poznaliśmy palny operatora w zakresie cyfryzacji, które przybliżył Artur Stankiewicz, Dyrektor Wykonawczy ds. Digitalizacji.
Okazuje się, że Orange wiąże z kanałem cyfrowym bardzo duże nadzieje. Według planów operatora co czwarta sprzedaż w 2024 roku ma się odbywać właśnie za jego pośrednictwem. Mowa tu o zakupach m.in. wewnątrz aplikacji Orange Flex i Mój Orange, które stanowią istotny filar tych planów, ale także za pomocą dekoderów, portalu internetowego itd. Jak jednak obiecuje Artur Stankiewicz, tradycyjne kanały, takie jak możliwość kontaktu z doradcą, również nie zostaną zaniedbane.
Naszą rolą jest pomagać klientom, żeby stawali się coraz bardziej "digital", upraszczać te procesy, żeby były bardziej intuicyjne - żeby podczas procesu zakupu wszystko było na tyle jasne, że klient nie będzie się bał tego zrobić.
- wyjaśnia Artur Stankiewicz, Dyrektor Wykonawczy ds. Digitalizacji w Orange
Zobacz: Orange daje 7 GB internetu – za gole strzelone San Marino
Zobacz: Polacy strzelili 4 gole, więc Orange rozdaje 4 GB
Źródło zdjęć: Unsplash
Źródło tekstu: Orange
Pojebani ludzie, pojebany świat...
Pojebani ludzie, pojebany świat...
Buk Ci na pewno tu pomoże. Ponoć na przeglądarkach to on się zna najlepiej
Skoro większość ludzi używa Google to oni tą przeglądarkę użytkują czy tylko udają że użytkują ?
Tak tak, reklama... Choroszcz już puka do twych drzwi. Ssd reklamować nikomu nie trzeba, bo tylko ...