T-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki [wideo]

Sieć T-Mobile postanowiła odświeżyć wizerunek marki, czemu towarzyszyć będzie nowa kampania reklamowa.

Lech Okoń (LuiN)
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki [wideo]

Sieć T-Mobile postanowiła odświeżyć wizerunek marki, czemu towarzyszyć będzie nowa kampania reklamowa.

Modernizacja obejmuje całe otoczenie marki T-Mobile, zaczynając od tradycyjnej reklamy i sponsoringu, a kończąc na strojach firmowych noszonych przez pracowników w sklepach T-Mobile. Nadal będą używane istniejące elementy marki, takie jak logo T, tzw. digity, dżingiel reklamowy oraz kolor magenta. Kolor ten odgrywa jeszcze większą rolę niż miało to miejsce w przypadku dotychczasowych wizualizacji marki T-Mobile. W przyszłości będzie obecny w jeszcze większym wymiarze, np. w reklamach, publikacjach, witrynach internetowych i w sklepach T-Mobile.

Wraz ze zmianami w brandingu T-Mobile rozpoczyna kampanię wizerunkową. Spot telewizyjny prezentuje innowacyjne zastosowania nowych technologii w medycynie, edukacji, rozrywce i finansach oraz w wielu aspektach życia codziennego. Wszystkie te rozwiązania są lub będą dostępne w ofercie sieci.

<: F1192 :>

Według badań brand tracking przeprowadzonych w lutym 2013 roku świadomość marki T-Mobile w Polsce w ciągu trochę ponad półtora roku wzrosła w znaczący sposób we wszystkich trzech badanych aspektach. Porównując do lipca 2011 roku, czyli miesiąc po rebrandingu na T-Mobile świadomość tzw. Top-of-mind, wzrosła z 4% do 18%. Ponad dwukrotnie wzrosła świadomość spontaniczna marki z 33% do 70%. Świadomość wspomagana osiągnęła 95% badanych respondentów.

Silne marki wyróżnia sposób, w jaki idą z duchem czasu, nie zmieniając samej istoty marki - powiedział Hans-Christian Schwingen, kierownik działu ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Dalsza część tekstu pod wideo