T-Mobile wprowadza eSIM, ale nie dla wszystkich
T-Mobile Polska wprowadza eSIM do oferty dla odbiorców korporacyjnych. W połączeniu z usługami zdalnej konfiguracji smartfonów oraz ofertą usług bezpieczeństwa, pozwoli to największym klientom w łatwy sposób uruchomić i przygotować do użycia nawet znaczą liczbę terminali.
10 sierpnia tego roku T-Mobile Polska rozszerza swoja ofertę o eSIM, czyli możliwość uruchomienia usług operatora w urządzeniu bez konieczności umieszczania w nim fizycznej karty. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej opcji, otrzymają na swoją skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą kod QR, po zeskanowaniu którego smartfon sam pobierze z serwera operatora informacje niezbędne do aktywacji eSIM w urządzeniu i rejestracji w sieci. Rozwiązanie to na początek trafi do klientów korporacyjnych sieci T-Mobile, którzy będą mogli wykorzystać je do masowej aktywacji usług mobilnych w aparatach zakupionych u magentowego operatora.
Zobacz: T-Mobile ostrzega: nie wygrałeś Galaxy S10, to kolejne oszustwo
Zobacz: Galaxy Note20 i Galaxy Watch 3 już dostępne w ofercie T-Mobile
eSIM to kolejne rozwiązanie wdrażane przez T-Mobile, które umożliwia klientom biznesowym szybko i sprawnie aktywować usługi oraz zarządzać firmowymi urządzeniami. Firmy mogą korzystać także z usługi MDM (Mobile Device Management), dającej możliwość zdalnej konfiguracji i kontroli urządzeń mobilnych, a także Apple Device Enrollment Program, który umożliwia automatyczną instalację MDM na terminalach Apple oraz KNOX, dzięki któremu proces instalacji MDM można przeprowadzić równie łatwo na urządzeniach marki Samsung. Pełne bezpieczeństwo firmowym urządzeniom mobilnym w T‑Mobile zapewnia ma zapewnić rozwiązanie Cyber Guard, a więc system oparty o analizę big data oraz sztuczną inteligencję, który analizuje i wykrywa cyberzagrożenia już na poziomie sieci.
Usługa wirtualnej karty SIM będzie przez operatora rozwijana w kolejnych miesiącach o takie funkcjonalności, jak możliwość posiadania tego samego numeru telefonu na kilku urządzeniach oraz zdalne zarządzanie kartami z poziomu portalu obsługowego. W kolejnych krokach operator planuje także wprowadzenie eSIM do ofert dla mniejszych firm oraz odbiorców indywidualnych.
Obecnie z eSIM w T-Mobile mogą skorzystać posiadacze następujących urządzeń dostępnych w ofercie operatora:
- iPhone XS,
- iPhone XS Max,
- iPhone XR,
- iPhone 11,
- iPhone 11 Pro,
- iPhone 11 Pro Max,
- iPhone SE (2020),
- iPad Pro 11” (1 gen. 2018),
- iPad Pro 11” (2 gen. 2020),
- iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020),
- iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018),
- iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017),
- iPad Pro 10,5” (2017),
- iPad Air (3 gen. 2019),
- iPad (7 gen. 2019),
- iPad (6 gen. 2018),
- iPad (5 gen. 2017),
- iPad mini (5 gen. 2019),
- Samsung Galaxy S20,
- Samsung Galaxy S20+,
- Samsung Galaxy S20 Ultra,
- Samsung Galaxy Note20,
- Samsung Galaxy Note20 Ultra.
Informacje o ofercie eSIM w T-Mobile można uzyskać u przedstawicieli handlowych.
Zobacz: eSIM: dzięki smartfonom Galaxy S20 nowy standard wyjdzie z cienia
Zobacz: Orange Flex i eSIM na smartfonach z Androidem