Popularna mobilna poczta

Korzystanie z bezprzewodowej poczty internetowej przestaje być usługą zarezerwowaną dla nielicznych, a staje się coraz popularniejsze wśród szerszej grupy internautów - wynika z badań firmy Frost&Sullivan.

Redakcja Telepolis
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Popularna mobilna poczta

Korzystanie z bezprzewodowej poczty internetowej przestaje być usługą zarezerwowaną dla nielicznych, a staje się coraz popularniejsze wśród szerszej grupy internautów - wynika z badań firmy Frost&Sullivan.

Dochód z tego typu usług wzrośnie z 1,86 miliarda euro w tym roku do 6,65 miliarda w 2012 - estymuje firma.

Z raportu wynika, iż bezprzewodowa poczta stanowi najważniejszy segment na rynku zastosowań mobilnych.

Mobilna łączność nie tylko daje swego elastyczność, ale również pozwala na dokonywanie szybszych decyzji w biznesie, zwiększając w ten sposób wydajność" - uważa Shomik Banerjee z Frost and Sullivan.

Choć opisywany trend jest zjawiskiem pozytywnym, martwić mogą ograniczone możliwości współpracy pomiędzy różnorakimi usługami pocztowymi. Różne firmy, takie jak RIM czy Microsoft, postanowiły korzystać z odmiennych rozwiązań.

Dalsza część tekstu pod wideo