Popularna mobilna poczta
Korzystanie z bezprzewodowej poczty internetowej przestaje być usługą zarezerwowaną dla nielicznych, a staje się coraz popularniejsze wśród szerszej grupy internautów - wynika z badań firmy Frost&Sullivan.
Korzystanie z bezprzewodowej poczty internetowej przestaje być usługą zarezerwowaną dla nielicznych, a staje się coraz popularniejsze wśród szerszej grupy internautów - wynika z badań firmy Frost&Sullivan.
Dochód z tego typu usług wzrośnie z 1,86 miliarda euro w tym roku do 6,65 miliarda w 2012 - estymuje firma.
Z raportu wynika, iż bezprzewodowa poczta stanowi najważniejszy segment na rynku zastosowań mobilnych.
Mobilna łączność nie tylko daje swego elastyczność, ale również pozwala na dokonywanie szybszych decyzji w biznesie, zwiększając w ten sposób wydajność" - uważa Shomik Banerjee z Frost and Sullivan.
Choć opisywany trend jest zjawiskiem pozytywnym, martwić mogą ograniczone możliwości współpracy pomiędzy różnorakimi usługami pocztowymi. Różne firmy, takie jak RIM czy Microsoft, postanowiły korzystać z odmiennych rozwiązań.