Awaria w Play. Były problemy z Internetem UPC
Klienci Play, głównie korzystający z Internetu przejętego UPC Polska, skarżą się na problemy z Internetem. Spora awaria dotknęła ich w środowe popołudnie.

W mediach społecznościowych (i nie tylko) można znaleźć wiele komentarzy od niezadowolonych klientów UPC Polska. Twierdzą oni, że odkąd ten operator został przejęty przez Play, zaczęły się większe problemy z dostępem do Internetu. Jednym z potwierdzeń tego jest "pik" zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl, który rozpoczął się dzisiaj (15 listopada 2023 roku) po godzinie 13:00 i przekroczył tysiąc.
Z mapy zgłoszeń wynika, że problemy z Internetem Play/UPC są w różnych miejscach w Polsce, w tym w Krakowie, na Górnym Śląsku, w Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdyni i Warszawie.
Tychy, internet nie działa. Ostatnio bardzo często wywala bez powodu. Zajebiście, że mogę sobie pograć i nagle się rozłączyć i zjebać komuś grę :^)
Miasto Tych awaria od 10 minut nie działa. Od czasu przejęcia przez PLAY jakość mocno w dół.
Miasto Tychy, od czasu przejęcia przez Play nastąpił tragiczny spadek jakości internetu co chwilę zerwane niestabilne połączenia , kiedyś w UPC to było nie do pomyślenia ale ci się można spodziewać p
Skoki pingu do 5000 od ok 2 tygodni
– przykładowe komentarze na downdetector.pl (pisownia oryginalna)
Na koncie Play na Facebooku pojawił się komentarz jednego z niezadowolonych klientów sieci, z którego wynika, że problemy dotyczą również mniejszych miejscowości, na przykład Gołdapi. Z komunikatu, jaki zobaczył komentujący wynika, że w tym przypadku przewidywany czas zakończenia awarii to godzina 23:00.
Pozostaje mieć nadzieję, że problemy z Internetem szybko się skończą i już nie wrócą (przynajmniej w najbliższym czasie). O komentarz w sprawie problemów z Internetem poprosiliśmy biuro prasowe Play. Podzielimy się odpowiedzią z Czytelnikami, gdy tylko ją otrzymamy.
Aktualizacja:
Od Play się dowiedzieliśmy, że była awaria Internetu na Górnym Śląsku, ale już minęła.
Potwierdzamy, że dzisiaj wczesnym popołudniem klienci miejscowości Tychy, Oświęcim, Pszczyna i okolic mogli mieć przejściowe trudności z dostępem do usług stacjonarnych. Przed godziną 15.00 przywróciliśmy pełną funkcjonalność usług.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
– napisała Ewa Sankowska-Sieniek z Play