PKO BP ma pilny komunikat. Dotyczy klientów Orange

Bank PKO Bank Polski wystosował do swoich klientów komunikat dotyczący braku dostępności jednej z usług. Powodem mają być prace techniczne zewnętrznego dostawcy.

Lech Okoń (LuiN)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP ma pilny komunikat. Dotyczy klientów Orange

Klienci PKO BP bez przydatnej usługi

Jak informuje na swojej stronie Bank PKO BP, już w najbliższy wtorek w godzinach od 00:00 do 7:00 nie będzie działała jedna z usług partnera banku. Mowa tutaj o sieci komórkowej Orange, która w tym terminie prowadzić ma prace techniczne.

Dalsza część tekstu pod wideo

W czasie trwania prac klienci PKO BP nie będą mogli w aplikacji IKO i serwisie iPKO dokonywać doładowań numerów telefonów tego operatora.

Jak doładować konto Orange w czasie braku dostępności usługi w PKO BP?

Sieć Orange nie wystosowała własnego komunikatu dotyczącego przerw w działaniu platformy doładowań ofert na kartę, wygląda więc na to, że ograniczenia dotyczyć będą jedynie wybranych kanałów doładowań, w tym właśnie poprzez usługi PKO BP.

Zamiast więc w obrębie aplikacji PKO BP można spróbować doładować konto przez doladowania.orange.pl lub też skorzystać z tradycyjnych kodów doładowujących dostępnych w sklepach czy na stacjach paliw.