Pierwszy MVNO poddaje się
Grupa TP, do której należy Wirtualna Polska, zdecydowała, że nie będzie utrzymywać marki WPmobi, która w szczytowym okresie miała około 2,5 tys. aktywnych użytkowników. Ostatnio ich liczba spadła poniżej 1 tys. - pisze Rzeczpospolita.
Grupa TP, do której należy Wirtualna Polska, zdecydowała, że nie będzie utrzymywać marki WPmobi, która w szczytowym okresie miała około 2,5 tys. aktywnych użytkowników. Ostatnio ich liczba spadła poniżej 1 tys. - pisze Rzeczpospolita.
W poniedziałek, 16. marca, z głównej strony portalu Wirtualna Polska zniknęła reklama usług komórkowych WPMobi.
Nie jesteśmy do końca zadowoleni z dotychczasowych rezultatów, jakie osiągnął WPmobi. Rozważamy różne opcje i nie możemy też wykluczyć zakończenia działalności jako wirtualnego operatora. W obecnej sytuacji rynkowej i wojnie cenowej, która wybuchła między głównymi operatorami, wszyscy operatorzy MVNO znaleźli się w bardzo niekorzystnej sytuacji - mówi Katarzyna Halicka, rzecznik Wirtualnej Polski.