P4 nie chce już wojen cenowych

Menedżment P4 wydaje się być świadomy potrzeby, żeby Play nie był postrzegany jako rynkowy destruktor, co mogłoby doprowadzić do niszczącej wojny cenowej - napisała agencja Fitch w komentarzu do wydanego ratingu.

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
P4 nie chce już wojen cenowych

Menedżment P4 wydaje się być świadomy potrzeby, żeby Play nie był postrzegany jako rynkowy destruktor, co mogłoby doprowadzić do niszczącej wojny cenowej - napisała agencja Fitch w komentarzu do wydanego ratingu.

Zobacz: Fitch o P4: ocena B+ dla prawie 900 mln euro emisji.

Play opiera swój model działania na efektywnym kosztowo budowaniu własnej sieci w miejscach o większej gęstości zaludnienia oraz opieraniu się na roamingu krajowym na pozostałych obszarach. Transmisja danych jest obsługiwana prawie w całości przez własną sieć - napisała agencja w komunikacie.

Fitch dodał, że przychody i przepływy finansowe notują silne wzrosty. Podobnie jak marże na usługach, które są jednak poniżej średniej rynkowej.

Dalsza część tekstu pod wideo