Nowy gracz na polskim rynku contact center
Amerykańska firma Sitel, prowadząca na świecie liczne contact center, czyli ośrodki zdalnej obsługi klientów, otwiera swoje centrum w Warszawie.
Amerykańska firma Sitel, prowadząca na świecie liczne contact center, czyli ośrodki zdalnej obsługi klientów, otwiera swoje centrum w
Warszawie.
Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (infolinie, itp.) oraz e-mailową. Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi
- poinformował szef polskiej filii Yann Gontard (wcześniej m.in. prezes
spółki TP Internet).
Nowe centrum ma świadczyć usługi w kilku językach i obsługiwać klientów zarówno z polskiego rynku, jak i z krajów sąsiednich, w tym Niemiec i Rosji. Polska inwestycja Sitela oznacza wejście na rynek contact center silnego gracza. Amerykańska firma podaje, że zatrudnia łącznie ponad 32 tys. pracowników w 85 globalnych ośrodkach, a swe usługi świadczy w 54 krajach.