Nowa struktura TP od początku przyszłego roku
Telekomunikacja Polska ma poprawić funkcjonowanie grupy. Obsługa klientów dotąd rozproszona między poszczególne piony spółki, zostanie zintegrowana, co powinno podnieść jej jakość. Zmiany z tym związane zostaną wprowadzone od 1 stycznia przyszłego roku
Telekomunikacja Polska ma poprawić funkcjonowanie grupy. Obsługa klientów dotąd rozproszona między poszczególne piony spółki, zostanie zintegrowana, co powinno podnieść jej jakość. Zmiany z tym związane zostaną wprowadzone od 1 stycznia przyszłego roku.
W nowej strukturze grupy Telekomunikacji Polskiej największą jednostką organizacyjną zostanie Obsługa i Sprzedaż (OiS). Klientami kluczowymi zajmie się jednostka nazywana roboczo Enterprise. W nowej strukturze OiS przejmie pełną odpowiedzialność za obsługę klientów, w tym dotyczącą tzw. ostatniej mili, czyli instalowania urządzeń, uruchamiania usług oraz usuwania zgłoszonych przez klientów uszkodzeń i awarii. Częścią OiS będzie zespół odpowiedzialny za rozliczenia z klientami, a więc za wystawianie billingów, monitorowanie płatności, a w skrajnych przypadkach za egzekucję długów abonentów.
W nowej strukturze TP cały kraj został podzielony na pięć regionów. W każdym z nich będzie działał OiS nadzorowany przez szefa OiS TP - Piotra Muszyńskiego. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Pierrick Hamon, wiceprezes i dyrektor operacyjny TP. Z Pionu Klientów Indywidualnych powstanie jednostka organizacyjna o nazwie Home, która ma zajmować się przygotowaniem nowych usług dla klientów indywidualnych i marketingiem.