Nowa kampania reklamowa Netii, czyli Kot w wersji romantycznej

Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - Co Ci serce dyktuje - promująca nową ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą Netii.

Lech Okoń (LuiN)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowa kampania reklamowa Netii, czyli Kot w wersji romantycznej

Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - Co Ci serce dyktuje - promująca nową ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą Netii.

Co Ci serce dyktuje to tytuł nowej kampanii reklamowej Netii, której głównym motywem są serce i romantyczność. Koncept kampanii nawiązuje do kwintesencji romantyczności, czyli francuskiej piosenki z lat 70-tych. Alain Delon, Serge Gainsbourg, Joe Dassin, a dziś... Tomasz Kot. Melorecytując do klimatycznej muzyki, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą Netii.

Wraz ze startem nowej kampanii rusza konkurs dla internautów pod tym samym tytułem. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą Netii. Konkurs potrwa do końca października 2012 r. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody pieniężne o wartości: 20 tys. zł, 10 tys. zł oraz 5 tys. zł. Ponadto, tak jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku, zwycięskie filmy zostaną wyemitowane w telewizji.

Szerzej o nowej ofercie Netii pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo