Motorola wprowadziła na polski rynek model KRZR K1. Nowa słuchawka zadebiutowała w trakcie wieczornego pokazu w jednym z warszawskich klubów.Na specjalnym pokazie w warszawskim klubie Platinium Motorola przedstawiła nowy model telefonu komórkowego - MOTOKRZR K1. Premiera urządzenia w Polsce jest także początkiem jego sprzedaży w Europie Zachodniej. Zgromadzeni goście mieli okazję poznać nowy model i przekonać się, że nazwa KRZR (od słowa “crazy") nie została nadana mu przypadkiem. Wieczór swoim energetycznym i pełnym hitów występem uświetniła Reni Jusis. Wprowadzenie MOTOKRZR K1 to także początek jego kampanii reklamowej w Polsce. Eleganckie, tajemnicze wizerunki modelek i modeli prezentujących KRZR oraz ich lustrzane odbicia to efekt pracy najlepszych fotografików branży reklamowej. Kampania K1 podkreśla wyjątkowy design nowej słuchawki - piękną, niebieską barwę oraz unikalną, wykonaną z utwardzanego szkła pokrywę przedniej klapki. Przy promocji telefonu będą wykorzystane internet, prasa i outdoor. Wszystkie reklamy będą miały niestandardowe formaty. Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.