Mobilny Plus online na czterech platformach

Plus udostępnił specjalną aplikację mobilną do zarządzania kontem klienta. Dzięki Plus online możliwy jest stały i bezpłatny dostęp do bieżących informacji związanych z kontem bilingowym, aktualną ofertą operatora oraz można zakupić dodatkowe pakiety lub usługi.

Lech Okoń (LuiN)
55
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Mobilny Plus online na czterech platformach
  • automatyczne logowanie do aplikacji na bazie rozpoznanego numeru karty SIM,
  • zarządzanie ustawieniami konta, takimi jak zmiana adresu korespondencyjnego, aktywacja usług dodatkowych, zarządzanie zgodami,
  • możliwość dodania innych numerów jak np. numery prepaid dzieci i zarządzania nimi z pozycji aplikacji,
  • zarządzanie usługami, np. zmiana taryfy, aktywacja roamingu, które zostały podzielone w aplikacji na kategorie: Rozmowy, Internet, Wiadomości, Płatności, Inne,
  • możliwość podglądu i pobrania faktury elektronicznej za usługi w Plusie, a także statystyki płatności za rachunki, możliwość ustawienia w kalendarzu przypomnienia o płatności,
  • dostęp do danych billingowych oraz wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu, aktualne wykorzystanie pakietów minutowych, data, SMS.
  • wykaz połączeń zintegrowany z książką telefoniczną i zastąpienie systemowego numeru rozmówcy jego nazwą oraz zdjęciem.