MNI: ponad 500 tys. klientów MVNO w 3-5 lat
MNI chce rozpocząć działalność jako wirtualny operator telefonii komórkowej pod koniec I kwartału przyszłego roku i w ciągu trzech do pięciu lat zdobyć ponad 500 tys. klientów.
MNI chce rozpocząć działalność jako wirtualny operator telefonii komórkowej pod koniec I kwartału przyszłego roku i w ciągu trzech do pięciu lat zdobyć ponad 500 tys. klientów.
Zdaniem wiceprezesa MNI Leszka Kułaka, prawdopodobnie już w połowie stycznia dojdzie do podpisania umowy z siecią komórkową Orange. MNI korzystałoby z jej infrastruktury i nie musiałoby stawiać własnych przekaźników. List intencyjny w tej sprawie podpisano na początku listopada, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.
MNI skieruje mobilną ofertę do mniej więcej 60 tys. swoich abonentów telefonii stacjonarnej (głównie na Podlasiu), ale także m.in. do osób, które w ostatnich latach wyjechały za granicę.
MNI chce też sprzedawać wszystkim operatorom komórkowym technologie i treści multimedialne. Spółka szacuje, że wart około 600 mln zł polski rynek usług niegłosowych (w tym SMS-ów) rośnie o 20-30% rocznie. W grudniu rozpoczyna współpracę z telewizją muzyczną MTV. Użytkownicy telefonii komórkowej będą mogli poprzez przeglądarkę WAP oglądać muzyczne newsy, czy wziąć udział w castingu do programu. Powstanie też interaktywna telewizja mobilna (program będzie można oglądać na wyświetlaczach telefonów).