Mediatel - pełna oferta dla detalu w styczniu 2009

Giełdowy Mediatel krok po kroku wchodzi w rynek detaliczny. Uruchomił w tym roku własną telefonię komórkową TelePIN mobi, a teraz chce, by komórki trafiły do szerszej grupy. Stąd nowe oferty, takie jak np. 85 gr za minutę na cały świat - pisze Puls Biznesu.

Redakcja Telepolis
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Mediatel - pełna oferta dla detalu w styczniu 2009

Giełdowy Mediatel krok po kroku wchodzi w rynek detaliczny. Uruchomił w tym roku własną telefonię komórkową TelePIN mobi, skierowaną przede wszystkich do grup etnicznych. Ponieważ zarząd jest zadowolony z jej startu, dokłada kolejne klocki. Teraz chce, by komórki trafiły do szerszej grupy. Stąd nowe oferty, takie jak np. 85 gr za minutę na cały świat - pisze Puls Biznesu.

Firma poszerza też sieć dystrybucji. Startery i prepaidy TelePIN mobi wkrótce pojawią się w sieci Auchan i punktach Ruchu. Podpisanie umów z kolejnymi dużymi sieciami handlowymi to kwestia czasu. Wkrótce doładowania i startery w promocyjnych cenach będzie można też kupić w internecie. To jednak dopiero przymiarki do pełnej oferty dla klientów indywidualnych.

Jak zapewnia Marcin Kubit, prezes Mediatela, wprowadzane nowości traktowane są jako test, a pełna oferta dla detalu wprowadzona zostanie od stycznia 2009 r. Będziemy także oferowana pod zupełnie nową marką, nad którą jeszcze trwają prace

Spółka chce oferować klientom indywidualnym telefonię komórkową i stacjonarną w technologii IP. Być może nawet w jednym urządzeniu. Poza tym dostęp do internetu i liczne usługi dodane, takie jak skrzynki e-mailowe, hosting, strony WWW, telekonferencje. A to wszystko w jednym pudełku.

Dalsza część tekstu pod wideo