idea.pl najszerzej znana

Według badań TNS OBOP, najbardziej znaną marką spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie onet.pl, ze znajomością wśród internautów na poziomie 96%. Portale operatorów komórkowych są rozpoznawane przez średnio co 3 badanego.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
idea.pl najszerzej znana

Według badań TNS OBOP, najbardziej znaną marką spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie onet.pl, ze znajomością wśród internautów na poziomie 96%. Portale operatorów komórkowych są rozpoznawane przez średnio co 3 badanego.

Najwyżej sklasyfikowania została idea.pl, rozpoznawana przez 38% badanych. Następna była era.pl z wynikiem 34%. Tuż za nią uplasowała się witryna się plusgsm.pl, znana 33% badanych.

Przedstawione wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Interbus realizowanego co miesiąc przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. W badaniu sprawdzano znajomość wspomaganą portali i serwisów internetowych wśród internautów.

Dalsza część tekstu pod wideo