Huawei szuka firmy, która poprawi jej obecny wizerunek. Specjaliści od PR-owych kryzysów poszukiwani

O aktualnym kryzysie wizerunkowym Huaweia chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Jak informuje PressSerwis, firma szuka agencji specjalizującej się w tego typu sytuacjach.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Huawei szuka firmy, która poprawi jej obecny wizerunek. Specjaliści od PR-owych kryzysów poszukiwani

Wizerunkowy kryzys to chyba najłagodniejsze określenie na to, co obecnie dzieje się wokół chińskiej firmy. Szczególnie w Polsce, po zatrzymaniu jednego z dyrektorów Huaweia pod zarzutem szpiegostwa. Poza tym, firma zdaje się być największą ofiarą wojny handlowej pomiędzy Chinami, a Stanami Zjednoczonymi.

Dalsza część tekstu pod wideo

Choć Huaweia obsługują obecnie co najmniej dwie agencje PR-owe, to dodatkowo firma poszukuje takiej, które specjalizuje się w kryzysach wizerunkowych. Dotychczasowe działania obecnych agencji można określić jako bezpieczne. Bez gwałtownych ruchów, niepotrzebnych komentarzy i jak na razie, sprawdza się to całkiem nieźle. Wygląda jednak na to, że przyszła pora na bardziej zdecydowane ruchy, czym mieliby zająć się specjaliści.