Grzegorz Możdżyński w Masspay
Grzegorz Możdżyński, do niedawna odpowiedzialny za markę Emporia w Polsce, zajmie się sprzedażą i marketingiem w firmie Masspay, która chce wprowadzić na rynek mobilne płatności.
Grzegorz Możdżyński, do niedawna odpowiedzialny za markę Emporia w Polsce, zajmie się sprzedażą i marketingiem w firmie Masspay, która chce wprowadzić na rynek mobilne płatności.
Możdżyński od wielu lat związany jest z branżą komórkową. W przeszłości pracował dla takich firm, jak m.in. Motorola i Rogers Cantel (w Kanadzie) oraz Nokia Poland, gdzie w latach 1995-2003 jako dyrektor marketingu odpowiadał za rozwój wizerunku marki Nokia oraz wiele kluczowych kampanii marketingowych.
Cieszy mnie fakt, iż Grzegorz zdecydował się dołączyć do zespołu już teraz, na etapie tworzenia nie tylko samej platformy płatniczej, ale i konsumenckiej marki, pod jaką usługi Masspay będą oferowane. Jestem przekonany, że doświadczenie, wyobraźnia i twórcze podejście Grzegorza do biznesu będą bardzo ważne w drodze do osiągnięcia rynkowego sukcesu - powiedział Henryk Kułakowski, założyciel i prezes Masspay.
Usługa mobilnych płatności od Masspay ma być dostępna komercyjnie na rynku w I kwartale 2013 roku.