Bolt ma nową usługę. Zrobi to w 15 minut
Przybywa usług szybkiej dostawy zakupów za pomocą aplikacji, bezpośrednio pod drzwi. Po Biedronce, Lidlu, InPoście czy Żabce taką możliwość daje Bolt. Docelowo zamówienia mają być realizowane w kwadrans.

Bolt wystartował z nowa usługa dostawy zakupów Bolt Market. Korzystając z niej, będzie można szybko zamówić artykuły spożywcze za pośrednictwem aplikacji Bolt Food. Firma zapewnia, że dostawa zakupów docelowo będzie realizowana nawet w 15 minut, wprost pod drzwi klienta. Na starcie usługi jednak ten czas może być dłuższy, w zależności od wybranego sklepu i miejsca zamieszkania – w przypadku odległych lokalizacji może wynosić nawet godzinę.



Użytkownicy aplikacji Bolt Food mogą zamawiać produkty w sklepach Bolt Market – w każdym z nich dostawca zaoferuje ponad 2 tysiące towarów. Wśród nich dominuje żywność i napoje, ale można zajrzeć do innych kategorii, jak „higiena osobista”, „dom” czy „zwierzęta”.
Żeby skorzystać z nowej usługi, nie trzeba instalować nowych aplikacji czy dodatków, ponieważ wszystko jest dostępne w apce Bolt Food, w zakładce „Market”. Po złożeniu zamówienia można wybrać dostawę, ale też osobisty odbiór. Dostawa z najbliższego sklepu na początek jest darmowa, choć aplikacja sugeruje, że w przyszłości będą to opłaty rzędu 2-10 zł, uzależnione od odległości do sklepu.
Bolt Market wystartował na razie w Warszawie, gdzie obecnie do dyspozycji klientów są dwa magazyny – na Mokotowie i na Woli – ale firma zapowiada rozbudowę swojej sieci sklepów na terenie stolicy oraz wejście z usługą w innych miastach.