Amerykanie stawiają na usługi bezprzewodowe
Jak donosi w najnowszym raporcie TNS Telecoms, firma badająca rynek telekomunikacyjny, wydatki Amerykanów na usługi bezprzewodowe stanowią największy procent w ogólnych wydatkach na świadczenia telekomunikacyjne.
Jak donosi w najnowszym raporcie TNS Telecoms, firma badająca rynek telekomunikacyjny, wydatki Amerykanów na usługi bezprzewodowe stanowią największy procent w ogólnych wydatkach na świadczenia telekomunikacyjne.
W II kwartale wskaźnik ten dla usług bezprzewodowych wynosił 30%, zaś dla przewodowych - 29%, co oznacza spadek o 3% w porównaniu z poprzednim kwartałem. Statystyczne gospodarstwo domowe w USA wydaje 159$ na usługi telekomunikacyjne, z czego 48$ na usługi bezprzewodowe. Ogólne wydatki spadły o 1% w porównaniu z zeszłym kwartałem.
Te wyniki reprezentują wysoki dynamizm rozwoju rynku telekomunikacyjnego. Mimo spadku ogólnych wydatków gospodarstw domowych w tym sektorze, usługi bezprzewodowe notują stały wzrost - powiedział Charles White, wiceprezes TNS Telecoms.
70% gospodarstw domowych w USA ma przynajmniej 1 telefon komórkowy, na który wydaje średnio prawie 70$, co miesiąc stopniowo coraz więcej. 96% gospodarstw ma telefon stacjonarny, na który wydaje 55$, jednak z miesiąca na miesiąc coraz mniej.