DAJ CYNK

[Aktualizacja] Nowa kampania marketingowa Play: "Łap łup!"

LuiN

Wydarzenia

Tym razem motywem przewodnim jest napad na salon Play. Groteskowa kampania zachęca do uzyskania własnego łupu za kilka groszy, w najbliższym salonie. Równolegle prowadzona jest loteria z nagrodą główną wysokości 100 tys. zł.

Tym razem motywem przewodnim jest napad na salon Play. Groteskowa kampania zachęca do uzyskania własnego łupu za kilka groszy, w najbliższym salonie. Równolegle prowadzona jest loteria z nagrodą główną wysokości 100 tys. zł.

Nowa kampania rusza od 18. stycznia. Play w swoim komunikacie podkreśla groteskowe podejście do zagadnienia napadu. Promowane modele aparatów to Nokia 6151, Samsung J400 i Sony Ericsson K530i od 3 gr w ofercie abonamentowej i Nokia 6151 od 1 zł w ofercie Playfon.

Playfon to promocja w ramach oferty Play Mix. Uczestnik promocji podpisuje umowę na 24 lub 36 miesięcy, podczas trwania której zobowiązuje się do utrzymywania ważności połączeń wychodzących numeru prepaid. W zamian za zobowiązanie, operator proponuje jeden z czterech telefonów (Nokia 6151, LG KU 250, Huawei Playset i Samsung Z170) w promocyjnej cenie 1 zł. Ceny obowiązują w obu wariantach czasu trwania umowy, za wyjątkiem Nokii 6151, która w wariancie 24-miesięcznym kosztuje 299 zł.

Zobacz: Regulamin promocji "Playfon".

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play