Podobnie jak ma to miejsce co roku z flagowymi smartfonami Apple'a, podaż Apple Watch w pierwszych dniach sprzedaży może być mniejsza od popytu.Podobnie jak ma to miejsce co roku z flagowymi smartfonami Apple'a, podaż Apple Watch w pierwszych dniach sprzedaży może być mniejsza od popytu. Analitycy dwoją się i troją w temacie skali sukcesu Apple Watch. Tak, nikt nie przewiduje by sprzedaż jabłkowego zegarka miała zakończyć się fiaskiem. W jednych analizach mowa jest o 8,5 mln sztuk sprzedanych w 2015 roku, w innych nawet o 42 mln sztuk. Niezależnie od tego ile zegarków Apple ostatecznie sprzeda, w początkowym okresie firma może nie być w stanie nadążyć z dostawami. Quanta, główny podwykonawca Apple Watcha, podobno szuka tysięcy nowych pracowników. W produkcję włączony został też podobno wieloletni partner Apple'a - Foxconn, choć jego rola nie jest póki co jasna. 3 mln sztuk w pierwszej dostawie to znacznie mniej, niż wcześniejsze plotki o 5 do 6 mln sztuk. Wciąż jednak taki wynik Apple'a uzyskany w kilka dni zrównałby się łączną sprzedażą smartwatchy w całym 2014 roku, zrealizowaną przez 4 największych ich producentów. Samsung sprzedał w 2014 roku około 1,2 mln smartwatchy, Pebble 0,7 mln, Fitbit 0,6 mln, a Sony 0,55 mln. Zobacz: Znamy ceny Apple Watch