Apple Watch 4 nie dał szans konkurencji. W 2018 roku sprzedało się 11,5 mln egzemplarzy tego modelu

Inteligentne zegarki Apple nieustannie biją kolejne rekordy sprzedaży i to od pierwszego modelu zaprezentowanego w 2015 roku. Nie inaczej jest z najnowszym wcieleniem Apple Watch, którego czwarta odsłona pobiła konkurencję w zaledwie kwartał.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Apple Watch 4 nie dał szans konkurencji. W 2018 roku sprzedało się 11,5 mln egzemplarzy tego modelu

Jak wynika z raportu Counterpoint Research, w samym 2018 roku udało się sprzedać 11,5 mln egzemplarzy Apple Watch 4. Warto przypomnieć, że premiera produktu odbyła się 21 września, więc taki wynik do końca grudnia (nieco ponad 3 miesiące) to przysłowiowy "kosmos". Jak spekulują eksperci, jednym z kluczowych czynników, który mógł przyczynić się do sukcesu jest długo wyczekiwana funkcja EKG.

Dalsza część tekstu pod wideo
Apple Watch 4 nie dał szans konkurencji. W 2018 roku sprzedało się 11,5 mln egzemplarzy tego modelu

Udziały rynkowe pięciu największych producentów smartwatchy - 2017, 2018 i prognoza na 2019

Rynek dostaw inteligentnych zegarków w ubiegłym roku zanotował bardzo zdrowy wzrost (41 proc. rok do roku). Drugim najpopularniejszym smartwatchem 2018 roku okazał się Apple Watch 3. Na trzeciej pozycji uplasował się FitBit Versa, zaś czwarte miejsce należy do imoo Z3. Pierwszą piątkę zamyka Apple Watch 2. Wskazane pięć modeli stanowi 48 proc. wszystkich inteligentnych zegarków sprzedanych w ubiegłym roku.