Phil Spancer, Head of Xbox ogłosił dzisiaj, że we wrześniu 2020 roku Xbox Game Pass Ultimate obejmie dostęp do gier w chmurze bez dodatkowych kosztów. Członkowie subskrypcji będą mogli zagrać w ponad 100 tytułów z Xbox Game Pass na swoich urządzeniach mobilnych z poziomu chmury.
Wprowadzenie możliwości grania w chmurze do ekosystemu Xbox, na wszystkie urządzenia, jest naturalnym krokiem, uzupełniającym pracę wykonaną nad konsolą Xbox Series X oraz grami na PC w systemie Windows. Jak napisał Phil Spencer na blogu Xbox:
Na konsoli Xbox słuchamy tego, co Wy – gracze, twórcy gier i twórcy treści – mówicie nam, że chcecie od przyszłych gier. Na podstawie waszych opinii budujemy przyszłość, w której Ty i Twoi znajomi możecie grać w najgłębsze, najbardziej wciągające i interaktywne gry, jakie kiedykolwiek stworzono na konsolę Xbox, komputer i urządzenia mobilne.
U zarania następnej generacji ważne jest, aby jasno powiedzieć, czego można oczekiwać od przyszłości Xboxa.
Nasza wizja ma jednego bohatera w centrum tego wszystkiego: Ty.
Zobacz: Architektura Xbox Velocity to dusza konsoli Xbox Series X
Zobacz: Xbox Series X da nowe życie starszym grom
Szef microsoftowego działu Xbox opisał również zobowiązania, jakie zespół Xbox poczynił względem graczy. Wraz z wypuszczeniem na rynek konsoli kolejnej generacji, pojawieniem się nowych opcji grania - takich jak podjęcie rozgrywki w chmurze oraz usług subskrypcji gier i wspólnej rozrywki na różnych platformach - gry mają wyglądać znacznie lepiej niż dotychczas.
A oto te zasady:
No i oczywiście Phil Spencer ogłosił, że od września tego roku subskrypcje Xbox Game Pass i Project xCloud zostaną połączone w ramach Xbox Game Pass Ultimate. Osoby korzystające z tej usługi otrzymają dostęp do ponad 100 tytułów gier z Xbox Game Pass na telefonie lub tablecie. Usługa Xbox Live zapewni dodatkowo możliwość grania z prawie 100 milionami graczy na całym świecie.
Zobacz: Far Cry 6 oficjalnie zapowiedziany - zobacz pierwszy trailer
Zobacz: Assassin’s Creed Valhalla - nowy gameplay i potwierdzona data premiery
Źródło tekstu: Phil Spencer (Xbox)