ING wprowadził bardzo przydatną funkcję w aplikacji mobilnej

Bank ING ogłosił wprowadzenie nowej funkcji do aplikacji mobilnej Moje ING. Od teraz można w niej kupić bilety komunikacji miejskiej. Na początek skorzystają z tego posiadacze smartfonów z Androidem.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
ING wprowadził bardzo przydatną funkcję w aplikacji mobilnej

Nowa funkcja umożliwia zakup elektronicznego biletu w ponad stu miastach, a płatność za nie realizowana jest bezpośrednio z konta w ING. Już wcześniej w aplikacji Moje ING można było płacić za postój w strefach płatnego parkowania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Żeby skorzystać z nowej usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.

Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa – aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR.

W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.

Płatności za bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest na stronie www.mobilet.pl/?page_id=10.

Obecnie usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android. W drugim kwartale zostanie udostępniona również na telefony z systemem iOS.