Apple szuka dyrektora ds. sprzedaży reklam telewizyjnych. Pojawiły się sugestie, że gigant z Cupertino chce wprowadzić reklamy do serwisu Apple TV+.
Firma Apple poszukuje nowego pracownika, informuje serwis Business Insider w swoim raporcie. Nie chodzi tu jednak o byle jakiego pracownika, lecz o dyrektora ds. sprzedaży reklam dla treści telewizyjnych. Może to oznaczać, jak sugeruje Apple Insider, że amerykański gigant myśli o dodaniu reklam do usługi Apple TV+.
Jeśli to prawda, wkrótce może powstać tańszy plan abonamentowy na tej platformie, którego subskrybenci będą zmuszani do oglądania reklam. Takie plany mają już w swojej ofercie na niektórych rynkach między innymi Disney+ oraz Netflix.
Business Insider dodaje, że Apple przygląda się kandydatom podobnym do dyrektora ds. reklamy cyfrowej w Paramount Global (David Lawenda) czy wiceprezesa ds. sprzedaży reklam w Netfliksie (Peter Naylor). Nowy pracownik firmy z Cupertino miałby między innymi odpowiadać za plan Apple TV+ z reklamami.
Miesięczny abonament Apple TV+ kosztuje w Polsce 34,99 zł. Subskrypcję można dzielić z maksymalnie pięcioma członkami rodziny. Usługę można również mieć w ramach pakietu Apple One, który kosztuje 34,99 zł miesięcznie dla jednej osoby lub 44,99 zł miesięcznie dla maksymalnie 6 osób. Oprócz Apple TV+, pakiet zawiera też usługi Apple Music, Apple Arcade oraz Apple iCloud (50 GB lub 200 GB, zależnie od wariantu subskrypcji).
Zobacz: HBO Max podnosi cenę. Na razie nie w Polsce
Zobacz: Polsat Box Go pokaże nowy serial komediowy
Źródło zdjęć: Ivan Marc / Shutterstock.com
Źródło tekstu: Business Insider, Apple Insider
Tidal, 5 zł na rok dla abonentow plusa
Korzystanie z mObywatela nie wymagało do tej pory podania numeru tel., więc skąd będą wiedzieć na ja ...
Ja mam tidal za darmo juz bardzo dluuuuugo w prepaid w pewnej sieci. Pewnie jakiś błąd. Ale korzyst ...
Edge 40. Ma 4400 mAh, czyli mniej niż Edge 40 Neo.
"Do dyspozycji mamy tu na przykład podekranowy, optyczny czytnik linii papilarnych. Ten na ogół praw ...