Apple TV+ z reklamami? Gigant szuka pracownika

Apple szuka dyrektora ds. sprzedaży reklam telewizyjnych. Pojawiły się sugestie, że gigant z Cupertino chce wprowadzić reklamy do serwisu Apple TV+.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Apple TV+ z reklamami? Gigant szuka pracownika

Firma Apple poszukuje nowego pracownika, informuje serwis Business Insider w swoim raporcie. Nie chodzi tu jednak o byle jakiego pracownika, lecz o dyrektora ds. sprzedaży reklam dla treści telewizyjnych. Może to oznaczać, jak sugeruje Apple Insider, że amerykański gigant myśli o dodaniu reklam do usługi Apple TV+.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli to prawda, wkrótce może powstać tańszy plan abonamentowy na tej platformie, którego subskrybenci będą zmuszani do oglądania reklam. Takie plany mają już w swojej ofercie na niektórych rynkach między innymi Disney+ oraz Netflix.

Business Insider dodaje, że Apple przygląda się kandydatom podobnym do dyrektora ds. reklamy cyfrowej w Paramount Global (David Lawenda) czy wiceprezesa ds. sprzedaży reklam w Netfliksie (Peter Naylor). Nowy pracownik firmy z Cupertino miałby między innymi odpowiadać za plan Apple TV+ z reklamami.

Miesięczny abonament Apple TV+ kosztuje w Polsce 34,99 zł. Subskrypcję można dzielić z maksymalnie pięcioma członkami rodziny. Usługę można również mieć w ramach pakietu Apple One, który kosztuje 34,99 zł miesięcznie dla jednej osoby lub 44,99 zł miesięcznie dla maksymalnie 6 osób. Oprócz Apple TV+, pakiet zawiera też usługi Apple Music, Apple Arcade oraz Apple iCloud (50 GB lub 200 GB, zależnie od wariantu subskrypcji).