Studio Remedy Entertainment, twórcy serii gier Max Payne, mają przyjemność ogłosić, że przygotują remake kultowych odsłon Max Payne i Max Payne 2: The Fall of Max Payne w ramach nowej umowy deweloperskiej z Rockstar Games. Mowa o tytułach, które debiutowały na rynku w 2001 i 2003 roku.
Oba wspomniane gry wydane zostaną jako jedna produkcja, która trafi zarówno na komputery stacjonarne, jak i konsole Sony PlayStation 5 oraz Microsoft Xbox Series X i Series S. Projekt jest obecnie w fazie rozwoju koncepcyjnego, a więc do premiery jeszcze długa droga. Użyty zostanie autorski silnik Northlight.
Zarówno Remedy Entertainment, jak i Rockstar Games cieszą się z powodu nawiązania współpracy na nowo, potwierdzają to słowa "szych" z obu firm - Sama Housera i Tero Virtala:
Byliśmy zachwyceni, gdy nasi wieloletni przyjaciele z Remedy zwrócili się do nas z propozycją przerobienia oryginalnych gier Max Payne. Jesteśmy wielkimi fanami tego, co zespół Remedy stworzył przez te wszystkie lata i nie możemy się doczekać, aż zagramy w nowe wersje.
- powiedział Sam Houser, założyciel Rockstar Games.
Współpraca pomiędzy Remedy i Rockstar Games sięga czasów pierwotnego wydania świetnie przyjętych przez graczy i krytyków gier Max Payne i Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Obie gry odcisnęły piętno na kulturze masowej. Chwalone były za atmosferę neo-noir, przełomową fabułę i tak zwany "bullet-time".
Max Payne zawsze zajmował szczególne miejsce w sercach wszystkich pracowników Remedy i wiemy, że miliony fanów na całym świecie czują to samo. Jesteśmy ogromnie podekscytowani ponowną współpracą z naszymi partnerami z Rockstar Games, dzięki której będziemy mieli szansę przywrócić graczom historię, akcję i atmosferę oryginalnych gier.
- powiedział dyrektor generalny Remedy, Tero Virtala.
Budżet gry zostanie sfinansowany przez Rockstar Games, a jego wielkość będzie odpowiadała typowej produkcji Remedy dla gier AAA. Zgodnie z umową, Remedy będzie miało prawo do tantiem po tym, jak Rockstar Games odzyska pieniądze wyłożone na rozwój, marketing i inne koszty związane z dystrybucją gry.
Zobacz: Dlaczego Wiedźmin 4 powstaje na silniku Unreal Engine 5? Już wiemy
Zobacz: Rosja traci kolejne czołgi. I tym razem to nie problem wojskowych
Źródło zdjęć: Remedy Entertainment
Źródło tekstu: Remedy Entertainment
@wlo No i dziala. Osama nie dzwoni, tylko jakies nieszkodliwe panie z oferta fotowoltaniki. Kolejny ...
Na swiecie A13 ma 15%, a na Telepolis 45%. Widac czytelnikow pupy szczypia strasznie, ze w swoich Re ...
Tu i teraz natychmiast trzeba zająć się kaczyńskim morawieckim ziobrą sasinami czrnkami i innymi pol ...
Z fizyka w podstawowce musialo byc krucho, jesli wg ciebie promieniowanie nadajnika telefonu jest w ...
Super, zaczniemy od sprawdzenia prawidłowości faktur osób i przedsiębiorców powiązanych obecnie z Pi ...