"Nie lubię", nowy facebookowy przycisk może raz na zawsze zmienić wygląd największej na świecie sieci społecznościowej i... przyciągnąć hejterów."Nie lubię", nowy facebookowy przycisk może raz na zawsze zmienić wygląd największej na świecie sieci społecznościowej i... przyciągnąć hejterów. Mark Zuckerberg oficjalnie potwierdził, że trwają prace nad wprowadzeniem przycisku "Nie lubię" na Facebooku i serwis jest już blisko wprowadzenia tej funkcji w formie testowej. Nowa formuła serwisu miałaby mi.in. ułatwić wyrażanie emocji w sytuacjach, gdy "Lubię to" jest nie na miejscu. O ile systemy oceniania treści nie są w sieci niczym nowym, to w przypadku Facebooka mowa jest o olbrzymiej skali. Z serwisu codziennie korzysta około 1 mld ludzi, a w skali miesiąca 1,5 mld osób. Bardzo trudno jest przewidzieć konsekwencje zmiany formuły - może ona zarówno przyciągnąć nowe osoby, jak i odstraszyć obecnych użytkowników. Czy waszym zdaniem nowy Facebook stanie się lepszym miejscem?