PKO BP odetnie klientom dostęp. Zapisz datę 25 maja

PKO BP zapowiada przerwę w działaniu aplikacji IKO i iPKO biznes. Choć nie będzie długa, warto się przygotować na każdą sytuację.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP odetnie klientom dostęp. Zapisz datę 25 maja

PKO Bank Polski przyzwyczaił już swoich klientów do regularnie powtarzających się przerw technicznych, podczas których wyłączane są wybrane usługi i aplikacje. Zazwyczaj wiąże się to z usprawnieniami, wprowadzanymi przez bank, które przekładają się na większą wygodę dla klientów. Na zbliżającą się niedzielę 25 maja PKO BP również zapowiada przerwę. Oto szczegóły.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO BP wyłączy aplikacje IKO i iPKO biznes

Z zapowiedzi banku wynika, że 25 maja, w godz. 00:00-04:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji IKO i iPKO biznes, czyli dwóch podstawowych apek dla klientów indywidualnych i firmowych.

W niedzielę 25 maja, w godzinach 00:00-04:00 nie będzie można:

  • skorzystać z aplikacji mobilnych IKO i iPKO biznes,
  • wykonywać płatności zbliżeniowych telefonem oraz kodem BLIK,
  • niedostępna będzie też mobilna autoryzacja – zastąpią ją kody SMS.

Nie będzie za to problemów z kartami. Wszystkie będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. Bank zastrzega jednak, że ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Choć przerwa nie jest długa i przypada na godziny nocne, część klientów może odczuć niegodności związane z brakiem działania aplikacji. Warto więc przygotować się do tego zawczasu.

Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia

– dodaje PKO BP w komunikacie.