„Zamów online do stolika” to nowy sposób na płatności przez aplikację

Pizza Hut przy współpracy z PayU wprowadza nowy, bezkontaktowy sposób obsługi klienta restauracji. W lokalach Pizza Hut można skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, umożliwiającej złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera. Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono to rozwiązanie.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
„Zamów online do stolika” to nowy sposób na płatności przez aplikację

Klienci Pizza Hut w restauracjach w całej Polsce mogą złożyć i opłacić zamówienie na miejscu w swoim telefonie, nie czekając na kelnera. Usługa „Zamów online do stolika” działa w aplikacji mobilnej „Pizza Hut” oraz za pośrednictwem strony internetowej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient mający zainstalowaną w telefonie aplikację „Pizza Hut” wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia różne metody płatności, w tym karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, BLIK oraz portfele cyfrowe Google Pay i Apple Pay. 

Nowa usługa działa także dla osób, które nie mają aplikacji mobilnej „Pizza Hut”. W takiej sytuacji wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesieni na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces.

Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, podczas płatności smartfonem mogą użyć specjalnego kodu: KLIKNIJ20%, dzięki któremu otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia.

Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android i iOS oraz dla urządzeń z Huawei HMS.