Comperia.pl wprowadza płatności odroczone Twisto. Wkrótce będą też dostępne w e-sklepach
Fintech Twisto oferujący płatności odroczone online i offline, podpisało umowę ze spółką Comperia.pl. Dzięki temu klienci uzyskują dostęp do coraz popularniejszej w Polsce usługi „Buy Now, Pay Later”. Płatności odroczone Twisto są już dostępne na platformie ComperiaRaty. Na przełomie maja i czerwca zostaną wdrożone także w e-sklepach współpracujących z Comperią.

Płatności odroczone umożliwiają kupującemu przesunięcie płatności za zakupy nawet o kilka tygodni, bez formalności i dodatkowych kosztów. Według badania KRD o tej usłudze słyszała blisko połowa Polaków, a korzystało już 15 proc. respondentów.
Na polskim rynku to rozwiązanie oferuje m.in. Twisto, jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Płatności Twisto w swoich bramkach płatniczych udostępniają ING Bank Śląski (bramka płatnicza imoje) oraz PayU. Dzięki temu Twisto dociera do klientów kilkunastu tysięcy e-sklepów, m.in. NewBalance, RTV Euro AGD, Ochnik, Diverse, Venezia, Unisono, OleOle, W.Kruk i PizzaHut.



Teraz do grona partnerów Twisto dołączyła Comperia.pl.
Wdrożenie Twisto do portfela metod płatności oferowanych przez Comperię to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju w Polsce i szerzej w CEE, gdzie umacniamy pozycję lidera. Bardzo się cieszymy, że Comperia zdecydowała się wybrać Twisto jako dostawcę odroczonych płatności, doceniając oferowane przez nas rozwiązanie
– mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
Za pośrednictwem ComperiaRaty można otrzymać kredyt, raty zero procent oraz skorzystać z płatności odroczonych. Oferty, które wyświetlają się klientom, dopasowane są do ich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych.
Cieszymy się bardzo ze współpracy z tak renomowanym partnerem, jak Twisto. To jeden z liderów BNPL w naszej części Europy. Jako Comperia.pl skutecznie realizujemy nasz cel, by stać się największym polskim marketplacem płatności, integrującym rozwiązania najlepiej dopasowane do e-konsumenta. Finansowanie zakupów w modelu “kup teraz, zapłać później” będzie dobrym uzupełnieniem różnych form płatności, które oferujemy klientom e-commerce
– komentuje Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.
Jeszcze w tym miesiącu Comperia planuje pokazać swój nowy produkt, skierowany tylko do sklepów internetowych. Firma pracuje też nad limitem odnawialnym, aby móc oferować wszystkie możliwe opcje płatności.
Comperia swoje rozwiązanie integrujące różne sposoby płatności wdrożyła już m.in. w Kliniki.pl, Airpress.pl czy Otomoto.pl i jest w fazie pozyskiwanie kolejnych podmiotów e-commerce do współpracy.