Bank Millennium udostępnił w swoich oddziałach możliwość potwierdzania części transakcji za pomocą Autoryzacji Mobilnej w aplikacji na telefon. To kolejna usługa cyfryzująca bank i ograniczająca dokumentację papierową.
Dotychczas wszystkie operacje realizowane w oddziale Millennium były potwierdzane podpisem na potwierdzeniu transakcji wydrukowanym przez pracownika banku. Teraz klient, który ma aktywną Autoryzację Mobilną, zatwierdzi część transakcji zlecanych w oddziale telefonem. Wystarczy, że zaloguje się do aplikacji mobilnej i kliknie opcję Zatwierdź na ekranie ze szczegółami transakcji. W aplikacji znajdzie też historię wszystkich autoryzacji.
Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach
– mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.
Tym samym Bank Millennium usprawnia kolejne procesy w trybie „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę w dogodny dla siebie sposób, w tym także przez telefon.
Bank przekonuje, że w czasie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku. W przypadku wielu klientów jest to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej niesie korzyści.
Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego
– zachwala nową usługę Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.
Obecnie klienci mogą zatwierdzać w nowy sposób zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.
Zobacz; Bank Millennium ma 2 miliony aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej
Zobacz: Mastercard i Caritas uruchamiają datkomaty w dziesięciu lokalizacjach w całej Polsce
Źródło tekstu: Bank Millennium