Bank Millennium ma 2 miliony aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej

Bank Millennium chwali się, że już dwa miliony jego klientów regularnie korzysta z kanałów elektronicznych, czyli przynajmniej raz w miesiącu logując się do Millenetu lub aplikacji mobilnej.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bank Millennium ma 2 miliony aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej

Cyfrowi klienci logują się do aplikacji Banku Millennium 3 razy częściej niż do Millenetu i robią średnio 5 przelewów miesięcznie. Poza tym często sprawdzają historię transakcji, chętnie korzystają też z płatności BLIKIEM i lubią płacić bez portfela. Korzystają także z szerokiego wachlarza usług dodatkowych, takich jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingowe, automatyczne płatności za autostrady Autopay czy zakup ubezpieczeń OC oraz turystycznych.

Dalsza część tekstu pod wideo

– Na pierwszy milion klientów aktywnie korzystających z kanałów cyfrowych pracowaliśmy 15 lat, na drugi już tylko 3 lata. Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych.

– powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium