Balicki: w tabletach najważniejsze są aplikacje

Tani tablet bez aplikacji to ramka ze zdjęciem, do tego z nienajlepszym wyświetlaczem. Niestety, niektórzy przekonują się o tym dopiero po zakupie - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Jacek Balicki, dyrektor marketingu polskiego oddziału Samsunga.

Redakcja Telepolis
26
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telepolis.pl
Polacy są bardzo wrażliwi na cenę, nie macie w swojej ofercie nic z segmentu do 500 zł, czyli tego, który cieszy się największą popularnością chociażby w dyskontach.




A co ze złym doświadczeniem z tanimi tabletami? Jak ktoś się raz sparzył…




Ile jest tabletów w Polsce?






Firma analityczna CCS Insight przewiduje, że tablety z modułem komórkowym będą stanowiły tylko 37% sprzedanych na świecie w 2016 roku, co stanowi spadek o 11 pkt. proc. względem 2011. Według CCS, klienci kierują się ceną urządzenia (bez modułu są tańsze) i obawami o przekroczenie limitu transferu. Zgadza się Pan?




Za pół roku, czyli na Święta, tablety będą najgorętszym prezentem pod choinkę?




Czy boi się Pan tego, że polscy operatorzy, w ramach oszczędności, wycofają się z subsydiów, a tym samym "przyduszą" rynek telefonów?




Polacy są przyzwyczajeni do telefonów za złotówkę i nie zdają sobie sprawy z jego realnej wartości.




Dziękuję za rozmowę.