Zmiany w marketingu Centertela

Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy: mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone w jedno biuro komunikacji marketingowej, a działem prawdopodobnie pokieruje Beata Narojczyk, dotychczasowa szefowa działu badań.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Zmiany w marketingu Centertela

Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy: mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone w jedno biuro komunikacji marketingowej, a działem prawdopodobnie pokieruje Beata Narojczyk, dotychczasowa szefowa działu badań.

Z pionu marketingu ma zostać wyłączone biuro rynku biznesowego, a biuro rynku masowego zostanie ponownie rozdzielone - szefem pre-paid zostanie Wojciech Pronobis, a szefem post-paid - Bartosz Dobrzyński, dyrektor biura relacji i utrzymania klienta.

Dalsza część tekstu pod wideo