Duże zmiany w Play. Czy Małgorzata Zakrzewska poprawi komunikację?

Sieć Play postanowiła połączyć działy relacji korporacyjnych, public affairs i public relations w jeden duży Departament Komunikacji. Na czele tego działu stanęła Małgorzata Zakrzewska, która będzie raportować bezpośrednio do prezesa spółki P4, którym jest od sierpnia 2018 roku Jean-Marc Harion.

Lech Okoń (LuiN)
45
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Duże zmiany w Play. Czy Małgorzata Zakrzewska poprawi komunikację?

W Play od początków jego istnienia

Małgorzata Zakrzewska w Play jest od zawsze, bo od listopada 2005 roku, a więc zanim jeszcze ruszyła komercyjna oferta sieci. Przez 10 lat, do 2015 roku była dyrektorem działu relacji korporacyjnych, a od grudnia 2015 roku dyrektorem działu public affairs, zajmującym się m.in. komunikacją z samorządami w sprawie budowy nowych nadajników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zakrzewska jest absolwentką University of New South Wales w Sydney. Zanim rozpoczęła współpracę z Play, przez blisko 6 lat kierowała w Warszawie biurem banku inwestycyjnego Merrill Lynch.

Spójna komunikacja

Polscy operatorzy nie mają ujednoliconego standardu zarządzania komunikacją firmy... najważniejsze, by ta działała. Trudno w tym momencie orzec, czy scentralizowany Departament Komunikacji to dobry pomysł. Po zmianach, dotychczasowa szefowa public affairs, ma pod sobą już nie tylko Witolda Tomaszewskiego, ale też Marcina Gruszkę, Ewę Sankowską-Sieniek, Matyldę Walewską-Romanowską oraz Katarzynę Tajak-Pietrowską.

Nie wiemy jeszcze, czy do czynienia mamy jedynie z drobnym przegrupowaniem, czy może z jakąś rewolucją, którą może mieć w zanadrzu pracująca w Play od blisko 14 lat w Małgorzata Zakrzewska. Niewątpliwie połączone działy mają na swoich kontach liczne sukcesy, ale nigdy nie jest tak dobrze, by nie można było czegoś poprawić. Co Waszym zdaniem Play powinien zmienić w swojej komunikacji?