DAJ CYNK

Nocna awaria w T-Mobile

04.07.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5198

Ważne 8

1

Ostatniej nocy T-Mobile zaliczył dużą awarię. Klienci z południowej części kraju zostali na kilka godzin odcięci od sieci.



Ostatniej nocy T-Mobile zaliczył dużą awarię. Klienci z południowej części kraju zostali na kilka godzin odcięci od sieci.

Pierwsze zgłoszenia o awarii pojawiły się po godzinie 22:00. Klienci sieci T-mobile zgłaszali całkowity brak zasięgu w południowej części Polski, chociaż problemy były także na innych obszarach (mapka poniżej) - nie mogli dzwonić, wysyłać wiadomości tekstowych, ani korzystać z Internetu. Operator był świadomy problemu i na zgłoszenia swoich klientów na Facebooku miał jedną odpowiedź:

W chwili obecnej występują problemy z siecią o dużym zasięgu. Nasi specjaliści pracują nad możliwie jak najszybszym ich rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności.



Jak zgłaszają klienci T-Mobile, awaria została naprawiona jeszcze w nocy (między godziną 1 i 3). W chwili obecnej nie mamy informacji, co było jej przyczyną.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
36. ~Agnieszka
0

2018-07-07 18:40:31

W dalszym ciagu mam problem z polaczeniami wychodzacymi i przychodzacymi. Zglosilam do T-mobile 5 lipca 2018, w ciagu 3 dni mam dostac odpowiedz. Czekam cierpliwie!!!!

Odpowiedz

35. ~mirekb
1

2018-07-04 22:42:11

po1 szacunek do przyznania sie do winy,po 2merytoryka-max do 3rano to 5h do1 min3h.ostatecznie ujdzie.w nocy nawet w regulaminach tm ma zapisy o modernizacjach(wlasnie z uwagi na ruch).po3 zawsze 1 nr z w3 a 2nr z roamingiem krajowym-to przewaga decyduje o wyborze,nie cena(przynajmniej w tej skali)

Odpowiedz

34. iphoneski
-1

2018-07-04 19:57:02

@Crismon Ja trollom i hejterom nie odpowiadam, właśnie szkoda mi na nich czasu. Na rozmowę z normalnymi ludźmi czas zawsze musi się znaleźć, a reszta niech żyje swoim życiem :)

Odpowiedz

-1

2018-07-04 19:34:19

29). A co mamy gadac o plejozie? Juz wszystko zostalo o tej wydmuszcze powiedziane, najgorsza siec i tyle. Nie mamy co robic, tylko co chwila o tej lipie gadac? No wez rusz glowa. Po co?PS.Tak, placisz za uslugi, ale powinienes jeszcze doplacac do nauki myslenia ...realnego. Kolego roszczeniowy ,,bom jam pan, placem i wymagam!":-p

Odpowiedz

32. Crismon
0

2018-07-04 19:29:49

@29 Ale oczywiście, że możesz wyrazić swoje zdanie. Ale skoro nie masz czasu to po co tracisz na walkę z trolami i hejterami? To nie ma sensu. Ja się odnosiłem ogólnie do kwestii awarii. Awaria to zrządzenie losu, którego żaden operator komórkowy czy telewizyjny nie jest w stanie przewidzieć, dlatego w regulaminie zamieszcza taką informację. Nie mam numeru ani w T-Mobile ani w Play więc nie wiem jak te sieci działają. Odnosiłem się tylko do kwestii awarii.

Odpowiedz

31. ~Brum
0

2018-07-04 19:03:52

Oczywiście naczelny hejter @30 musiał sie udzielic

Odpowiedz

30. ~Flej
-1

2018-07-04 18:06:38

Oczywiście naczelna klaka Pleja "iphoneski" nie wytrzymała ciśnienia :)

Odpowiedz

29. iphoneski
-1

2018-07-04 17:35:19

@28 Nie chciałem się udzielać, wytłumaczyłem tylko użytkownikowi @5 że w nocy telefony też są potrzebne i to nie ma znaczenia kiedy ta awaria będzie. Poza tym to trochę co innego pogadać tu z ludźmi a pisać oficjalne pisma do operatora. No i niby czemu nie mogę wyrazić swojego zdania na ten temat? Gdy jest jakiś wpis o play to ludzie z innych sieci też wyrażają swoje opinie i nie mam z tym problemu. A gdyby taka awaria była dziś w play to fani t-m zaraz by głosili swoje teorie o wydmuszkach, protezach bez własnej infrastruktury, sieci dla gimbów itd. Dziś jakoś cicho siedzą, ciekawe czemu ;)

Odpowiedz

28. Crismon
0

2018-07-04 17:17:51

@26 Proszę Cię napisanie maila z kilko zdaniami to góra 15 minut, więc nie przesadzaj, bo ogrodnikiem zostaniesz ;) A skoro jesteś w Play, to co Cię interesuje ta awaria? I skoro masz tyle obowiązków i nie masz czasu to po co go tracisz i udzielasz się w tym wątku?

Odpowiedz

27. ~T-menda
0

2018-07-04 17:10:53

Taaaak... w nocy uporali się z problemem...To dlaczego 4 lipca o godzinie 17ej nadal mam problem i nie mogę się połączyć???!!!!

Odpowiedz

26. iphoneski
0

2018-07-04 15:13:46

@25 No pewnie, nie mam co robić w życiu, żadnych obowiązków, mogę całymi dniami pisać sobie reklamacje. Ja jestem w play od 2 lat i w tej „najgorszej sieci” jeszcze żadnego problemu nie miałem. Za to Orange i t-m ciągle coś.

Odpowiedz

25. Crismon
0

2018-07-04 15:02:43

@22 To idź do Play, kto Ci broni. To przeczytaj jeszcze regulamin świadczenie usługi. Tam jest definicja awarii i informacja ile czasu ma operator na jej usunięcie. Możesz też wystosować swoje roszczenia w formie reklamacji do operatora.

Odpowiedz

24. ~Marcin.
0

2018-07-04 14:25:45

@6. Pracuję w firmie w której, przygotowujemy towar pod wysyłkę w nocy, o 5tej rano wszystko musi być gotowe, pod wywózkę, dużo dzwonimy w NOCY.

Odpowiedz

23. ~Anons
0

2018-07-04 14:09:04

I dlatego jestem w Plej na roamingu kraj. Jak jedna super sieć ma awarie, to jest druga super sieć, a jak druga ma awarie to jest trzecia... Proste

Odpowiedz

22. iphoneski
0

2018-07-04 13:56:35

@19 A co mnie interesują jakieś definicje? Opłacam rachunki regularnie i ma działać to za co płacę i tyle. Wymagam dużo? Chyba nie. Dziwne że jakoś play, określany tu jako sieć wydmuszka i inne epitety potrafi zrobić działające wifi calling, porządną platformę do zarządzania numerem i oprucz tego działają usługi podstawowe jak voice i net. A najlepsza sieć ciągle ma jakieś problemy jak nie z jednym to z drugim itd. Jak to ma byc ta ich jakość to chyba wolę wydmuszkę, przynajmniej działa w realu a nie na papierku i w testach :)

Odpowiedz