TP SA przybył nowy, potężny rywal na rynku telekomunikacyjnym - British Telecommunications. BT otworzył dziś w Warszawie oddział, który w przyszłości stanie się centrum marketingowym BT na cały region Europy Środkowo-Wschodniej. Ma się tam mieścić zespół sprzedaży i usług.
Koncern będzie oferować w naszym kraju infrastrukturę telekomunikacyjną, zarządzanie aplikacjami i obsługiwać telefoniczne centra obsługi klientów (tzw. call center). BT skupi się u nas niemal wyłącznie na klientach korporacyjnych. Nie wyklucza obsługi klientów indywidualnych, ale tylko za pośrednictwem partnerów. Wiceprezes BT Global Services zapowiedział rozbudowę infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce, nie chciał jednak zdradzić przewidywanej wartości inwestycji. Zainteresowani są przetargami rządowymi na dostarczanie platformy do usług e-government.
Jak szacuje firma badawcza IDC wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego w 2003 r. przekroczyła 8,14 mld dol. Ponad 53%. rynku przypada na usługi telefonii stacjonarnej. W przyszłym roku, po raz pierwszy w historii większe przychody przyniosą jednak usługi bezprzewodowe, głównie telefonia komórkowa. Zdaniem IDC wartość polskiego rynku IT, czyli sektora będącego głównym przedmiotem zainteresowania BT wyniosła w 2003 r. prawie miliard dolarów. W ciągu najbliższych pięciu lat ma rosnąć w tempie 12-14% rocznie.
Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza
@ViNYL a można wziąć w Orange samo światełko bez Funboxa?
@Sig: Dokładnie tak. Orange (w ofertach dla użytkowników domowych) ma kiepski peering i nie dopina s ...
zdjęcie tego ONT by się przydało również i ile prądu żre taka zabawka. Tylko nie to co na etykiecie, ...
@ Sig Żal do styropianu okrągłostołowego cyrku 1989, że tradycyjnie opchnęli polską firmę obcym, dz ...
Dzięki!
[DOWOLNY] Najtańszy nolimit na rozmowy stacjonarne i komórkowe.
Supernet video w T-Mobile na kartę
[KARTA] - Tanie utrzymanie PL numeru mieszkając w UE
VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.
[Play/P4] Modernizacja, rozbudowa, konfiguracja sieci - cz. 2.