Wiadomości
    
    W naszej Rodzinie: zmiana platformy telekomunikacyjnej
Sieć "W naszej Rodzinie" poinformowała, że w dniach od 26 do 31 maja przechodzi na nową platformę telekomunikacyjną.
                            
                                        
                                        5
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
    Sieć "W naszej Rodzinie" poinformowała, że w dniach od 26 do 31 maja przechodzi na nową platformę telekomunikacyjną.
Zmiana platformy umożliwić ma uruchomienie w przyszłości usługi internetowej w roamingu, a także uprościć sposób realizacji połączenia w roamingu.  Do tej pory przy realizacji połączenia należało numer telefonu poprzedzić specjalnym prefiksem *111*48NR_TEL#. Po zmianach prefiksu nie trzeba będzie wprowadzać, co ułatwi sposób połączenia.
Przeniesienie numeru na nowa platformę może skutkować chwilową przerwą w działaniu telefonu, za które z góry przepraszamy - napisano w komunikacie.
    Dalsza część tekstu pod wideo