UKOiK stwierdził, że TP wprowadzała w błąd
Ulotki Telekomunikacji Polskiej, reklamujące plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy, mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Ulotki Telekomunikacji Polskiej, reklamujące plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy, mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Urząd nie nałożył na spółkę kary, tylko nakazał jej wycofanie się z praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
W listopadzie 2003 roku TP przesłała swoim abonentom ulotki reklamowe dotyczące nowych ofert. Zgodnie z nimi konsument wybierając plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy mógł wykonywać
bezpłatne połączenia na numery stacjonarne w całej Polsce w określonych godzinach. Ulotki nie zawierały informacji, że bezpłatne połączenia dotyczą wyłącznie rozmów dokonywanych w sieci
Telekomunikacji Polskiej, nie zaś do innych operatorów. Ulotki nie informowały także, że usługa jest dostępna od 1. stycznia 2004 roku, nie informowali o tym również pracownicy TP, a konsumenci którzy zamówili nowe plany taryfowe w grudniu 2003 roku nie wiedzieli przez to, że mogą z nich korzystać dopiero od nowego roku.