DAJ CYNK

Telekomunikacja Novum wprowadza klientów w błąd?

Ringu

Wydarzenia

Urząd Komunikacji Elektronicznej wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Novum. Pojawiły się sygnały o tym, że przedstawiciele handlowi operatora celowo wprowadzają w błąd klientów twierdząc, że Telekomunikacja Polska S.A. przestanie istnieć i wszyscy zobowiązani są przejść do Telekomunikacji Novum - donosi Gazeta Wyborcza.

Urząd Komunikacji Elektronicznej wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Novum. Pojawiły się sygnały o tym, że przedstawiciele handlowi operatora celowo wprowadzają w błąd klientów twierdząc, że Telekomunikacja Polska S.A. przestanie istnieć i wszyscy zobowiązani są przejść do Telekomunikacji Novum - donosi Gazeta Wyborcza.

Ofiarą oszustw padają najczęściej osoby starsze.

Zgodnie z przepisami takie postępowanie jest kwalifikowane jako naruszenie obowiązków informacyjnych wobec konsumenta i może zakończyć się nałożeniem na operatora wysokiej kary pieniężnej - powiedział Gazecie Piotr Dziubak, rzecznik UKE.

Telekomunikacji Novum zarzuca się ponadto, że jej przedstawiciele nie przekazują nowym klientom pełnego pakietu dokumentów po podpisaniu kontraktu - kopii umowy, cennika i regulaminu.

UKE w 2009 roku nałożył karę na operatora w wysokości 250 tys. zł za podobne uchybienia, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza