Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową i obiecuje, że użytkownicy urządzeń marki będą teraz mogli szybko rozwiązać swoje problemy i otrzymać wsparcie. Można zadzwonić albo wysłać pytanie e-mailem.
Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową specjalnie dla swoich polskich użytkowników. Infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00, pracownicy będą również odbierać pytania zadawane e-mailem. Usługa jest bezpłatna i dostępna pod numerem i e-mailem:
Zobacz: Xiaomi Redmi Note 11 - znamy już specyfikacje i ceny trzech modeli!
Ta nowa forma wsparcia ma przede wszystkim pomagać w rozwiązywaniu problemów polskich użytkowników dotyczących napraw urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej upływie. Będzie można za jej pośrednictwem umówić się na serwis sprzętu, sprawdzić status zlecenia lub złożyć reklamację.
Co ważne – nie jest to infolinia sprzedażowa, więc dzwoniący nie uzyskają tam informacji o sklepowej ofercie producenta, dostępności modeli czy ich cenach.
Zobacz: Samsung, Apple i Xiaomi na podium globalnego rynku smartfonów w 3q2021 wg Canalys
Zobacz: Xiaomi 11 Lite 5G NE – ruszyła przedsprzedaż w Polsce
Źródło zdjęć: Xiaomi
Źródło tekstu: Xiaomi