DAJ CYNK

Telestrada stawia na usługi mobilne

sirmark

Taryfy, promocje, usługi

Telestrada zakończyła aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej wśród klientów indywidualnych. Teraz zachęca do tych usług, ale w wersji mobilnej. Przymierza się także do uruchomienia nowej marki MVNO - White Mobile.

Telestrada zakończyła aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej wśród klientów indywidualnych. Teraz zachęca do tych usług, ale w wersji mobilnej. Przymierza się także do uruchomienia nowej marki MVNO - White Mobile.

Telestrada nastawia się przede wszystkim na sprzedaż pakietów: telefon stacjonarny w sieci GSM z zestawem do trzech telefonów komórkowych, wszystkie objęte wspólnym pakietem minut do wykorzystania wewnątrz takiej rodzinnej minisieci. Do takiego zestawu operator stara się dosprzedawać usługi mobilnego dostępu. Na koniec 2012 roku, z ponad 40 tys. abonentów , 2,5 tys, korzystało z "komórkowego" numeru stacjonarnego.

Jak mówi Jacek Lichota, prezes zarządu Telestrady, zmiana strategii wynika ze zmian na rynku telefonii stacjonarnej oraz wyższych marży w sieci mobilnej.

Telestrada przymierza się także do uruchomienia nowej marki MVNO - White Mobile, której testy jeszcze trwają. Co ciekawe ma ona być oparta na platformie Polkomtala i nie oznacza to zerwania współpracy z firmą Telegic, za pośrednictwem której Telestrada może korzystać z sieci Orange.

Nowy wirtualny operator celuje w segment dzieci i młodzieży i w planach zakłada kilkadziesiąt tysięcy regularnie płacących klientów w ciągu 1,5 roku. Niewielkie opłaty minimalne mają pozwolić uniknąć nieużywanych kart SIM. Na początku nowy MVNO zaoferuje tylko ofertę prepaid. Dystrybucja ma być wspierana przez samych użytkowników sieci, ponieważ pozyskiwanie kolejnych klientów będzie premiowane darmowymi usługami. Aktywni dystrybutorzy będą w stanie realnie korzystać z usług komórkowych za darmo.

Program premiowy dotyczyć ma także sprzedawców starterów i doładowań, którzy otrzymają udział w przychodach generowanych przez sprzedane przez nich karty SIM. Operator udostępni system rejestracji i śledzenia obrotów na poszczególnych kartach. W sumie firma chce pozyskać kilkuset partnerów wśród indywidualnych kioskarzy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: rpkom.pl