Play miesza w Virgin Mobile. Wyłączy kilka usług
Operator sieci Play przestanie świadczyć usługi w ramach kilku ofert abonamentowych w Virgin Mobile. Fioletowi tłumaczą to przyczynami technicznymi.

Na stronie internetowej Virgin Mobile pojawiły się dwa komunikaty dotyczące zaprzestania świadczenia usług w ofertach abonamentowych tej sieci. Spółka P4 (operator sieci Play) zamierza wkrótce wyłączyć je w "Dziewicy" z przyczyn technicznych.
Zobacz: W Virgin Mobile już jest dostępne 5G, ale nie dla wszystkich
Zobacz: Play też wyłączy 3G? Wyjaśniamy



Z tych ofert już nie skorzystasz
Od 1 czerwca 2023 roku nie będą dostępne następujące usługi w Virgin Mobile:
- AboJa,
- Plany w abonamencie,
- Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie,
- Darmowe GB dla lojalnych.
Co w zamian?
P4 nadal będzie świadczyć usługi abonamentowe w Virgin Mobile, ale w ramach nowej oferty, która zacznie obowiązywać 1 czerwca tego roku. Płacąc miesięcznie 15 zł lub 25 zł (w przypadku braku zgód na e-fakturę i marketingowych), abonenci otrzymają:
- nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne,
- nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
- 10 GB Internetu (w tym 2,88 GB w roamingu UE).
Abonenci Virgin Mobile nie muszą nic robić, by wciąż korzystać z usług Virgin Mobile. Nie muszą również wymieniać karty SIM. A co w przypadku braku zgody na powyższe zmiany? Mogą rozwiązać umowę.
Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych możesz wypowiedzieć do dnia wejścia tych zmian w życie. Umowę rozwiążemy z upływem okresu wypowiedzenia wskazanego w Twojej Umowie. Złożenie wypowiedzenia nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej.
– czytamy w komunikatach spółki P4
Dodatkowe informacje o nowej ofercie abonamentowej Virgin Mobile można znaleźć w regulaminie.
1 czerwca 2023 roku wejdzie w życie również regulamin oferty promocyjnej "Abonament Dla Każdego 1.0 5 GB". Tutaj miesięczna opłata również wynosi 15 zł (ze zgodami) lub 25 zł (bez zgód).