Użytkownicy taryf prepaid w sieci Play skarżą się na błędne wskazania dotyczące daty ważności konto, a także brak niektórych usług w taryfach na kartę. Fioletowa sieć uspokaja: błędy dotyczą tylko warstwy informacyjnej, a poprawki są już w drodze.
Użytkownicy usług na kartę w sieci Play jeszcze w lipcu zaczęli donosić, że występują problemy z datą ważności konta, która jest nieprawidłowa dla połączeń przychodzących. Czasem zrównana była z datą ważności konta dla połączeń wychodzących, a czasem nie było jej wcale. Zdarzały się również przypadki, że doładowanie konta nie zmieniało daty. Awaria, według wpisów na forum sieci, dotyczyła wszystkich taryf prepaid Play i RedBull Mobile. Użytkownicy po zalogowaniu się do Play24 nie widzieli również niektórych usług. Na przykład w taryfach internetowych zabrakło Nocnego Transferu, Weekendów bez Limitu i Formuły WWW.
Zobacz: Konkurs TIDAL w Play: lot do Filadelfii i bilety na festiwal Made In America
Zobacz: Play z pierwszym smartfonem z 5G w Polsce. To Huawei Mate 20 X 5G
Dziękujemy naszemu Czytelnikowi o nicku matek451 za powyższe zrzuty ekranu.
Forumowicze korzystający z taryf na kartę w sieci Play podawali, że w niespodziewanym i według nich niewłaściwym momencie przestali mieć możliwość korzystania z usług, a ich numery telefonu "znikały". Postanowiliśmy więc zapytać o zgłaszane problemy fioletowego operatora, a także o to, czy dotyczą one tylko części informacyjnej Play24, czy również systemu billingowego, który decyduje o tym, z czego w danym momencie możemy korzystać, a z czego nie.
Operator sieci Play przyznaje, że występuje błąd w wyświetlaniu ważności kont w Play24. Ma on zostać naprawiony w ciągu dwóch najbliższych dni.
- Uspokajamy, nie mamy "globalnej awarii" i nie będziemy wyłączać kont. Mamy błąd w wyświetlaniu ważności kont w Play24, wiemy o tym i naprawiamy. Podkreślam, kłopot jest z wyświetlaniem ważności, nie z ważnością kont.
- czytamy w odpowiedzi
- Zostałam zapewniona, że w naszym billingu nie wprowadzaliśmy żadnych zmian, więc okresy blokady połączeń wychodzących są takie, jak w regulaminach. Numery mogły stracić ważność zgodnie z zapisami regulaminowymi. Natomiast numery nie „znikają” same z siebie.
Poprawka w wersji wyświetlania ważności połączeń ma wejść w ciągu najbliższych dwóch dni.
- napisała Ewa Sankowska-Sieniek w drugim oświadczeniu
Dowiedzieliśmy się również, że operator sprawdza temat błędnych informacji uzyskiwanych przy użyciu kodów USSD.
Zobacz: PLAY NOW rozszerza ofertę o kanały NBCUniversal – SCI FI, 13 Ulicę i E! Entertainment Television
Zobacz: Operator sieci Play zaniżył podatek CIT - uważa Urząd Celno-Skarbowy w Warszawie
Źródło tekstu: Play, wł
Nic się nie zmieniło. To tylko reklama oferty.
dla nowego numeru*
Artykuł o tym, że dostaje się 15GB na 30dni dla niego numeru? Przecież sama oferta się nie zmieniła. ...
Dla jednego najlepsza, dla innego słaba. Dla mnie średnia. Znam lepsze (dla mnie).
To jest tekst sponsorowany? Ta oferta obowiązuje chyba od wejścia taryfy GO! Czy coś się zmieniło?
[PLUS i PLUSH na kartę] - Dyskusja ogólna
Wykaz UKE
[DOWOLNY] Internet LTE do domu 200GB+
[dowolny] na firme, internet lte + tel
[T-Mobile] Przedłużenie umowy - cz. 3. (od 2020 r.)