T-Mobile wprowadza darmową usługę w aplikacji

T-Mobile wprowadza nową usługę Magenta AI, która jest efektem współpracy z Perplexity. Nowość to wirtualny asystent bazujący na AI, dostępny w aplikacji „Mój T-Mobile”. Jakie są jego możliwości?

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile wprowadza darmową usługę w aplikacji

T-Mobile już wcześnie popularyzował usługi AI, dając swoim klientom bezpłatną roczną subskrypcję Perplexity Pro – zaawansowanego narzędzia wyszukiwania konwersacyjnego, zapewniającego precyzyjne i bezpośrednie odpowiedzi na złożone pytania. Kontynuując partnerstwo z Perplexity, operator poszedł o krok dalej. Klienci T-Mobile będą teraz mogli skorzystać z nowego narzędzia, czyli Magenta AI – wirtualnego asystenta, dostępnego w aplikacji „Mój T-Mobile”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Chcemy pokazać, jak największej liczbie użytkowników, że narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą być pomocne w codziennym życiu. Asystenci AI, którzy kiedyś wydawali się „ekskluzywną usługą”, teraz są dostępni dla każdego

– zachwala T-Mobile.

Jak wyjaśnia operator, Magenta AI pozwoli użytkownikom „być bliżej świata i swoich zainteresowań”. Wirtualny asystent Magenta AI będzie dostępny bezpłatnie i bez konieczności pobierania dodatkowego oprogramowania – wystarczy dostęp do aplikacji „Mój T-Mobile”. 

T-Mobile wprowadza darmową usługę w aplikacji

Dzięki zintegrowaniu wyszukiwarki Perplexity usługa Magenta AI pozwoli użytkownikom swobodnie wyszukiwać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie, bazując na wiarygodnych źródłach. A to nie koniec, bo w przyszłości planowane jest rozszerzenie funkcji wirtualnego asystenta o pomoc w obsłudze konta, umów i płatności abonentów T-Mobile.

Zasilana przez Perplexity, Magenta AI ułatwia każdemu znalezienie jasnych odpowiedzi i daje możliwość nauczenia się czegoś nowego każdego dnia. Razem pomagamy użytkownikom odkrywać technologię z pewnością i zaufaniem, pokazując, że sztuczna inteligencja może być zarówno przejrzysta, jak i bezpieczna

– powiedział Ryan Foutty, wiceprezes ds. biznesowych w Perplexity.

W Polsce usługa dostępna jest dla klientów T-Mobile od 23 czerwca. Wystarczy zaktualizować aplikację „Mój T-Mobile”.