Wiadomości
Szopa: Dropss nie był wielkim sukcesem, MVNO idzie świetnie
Marka Dropss powstała w czasie, kiedy wdrażaliśmy "wywrotową" strategię. Wyszliśmy z założenia, że szczególnie w obliczu ryzyka potrzebne są odważne decyzje. Ale akurat ten ruch nie był wielkim sukcesem
21
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Marka Dropss powstała w czasie, kiedy wdrażaliśmy "wywrotową" strategię. Wyszliśmy z założenia, że szczególnie w obliczu ryzyka potrzebne są odważne decyzje. Ale akurat ten ruch nie był wielkim sukcesem
Rzeczpospolitej
Uważam, że popełniliśmy błąd przeznaczając na jej promocję zarówno ATL i BTL zbyt małe pieniądze na tym etapie rozwoju rynku. Takie podejście być może sprawdziłoby się, gdyby marka została wprowadzona wcześniej: zyskalibyśmy na fali hejtu, z jakim zmagała się konkurencja, tak jak jedna z firm francuskich. Tak się jednak nie stało
Wszyscy zachwycają się sukcesem Virgin Mobile, która uważana jest za największego wirtualnego operatora komórkowego pod względem liczby aktywnych kart SIM. Warto jednak postawić pytanie, jaki udział w bazie tego MVNO mają użytkownicy aktywni, a jaki martwe dusze. W Netii zaś możemy pochwalić się już blisko 100-tys., nadal rosnącą bazą płacących systematycznie klientów post-paidowych usług komórkowych